Honlapunk a kényelmesebb kezelés érdekében sütiket használ. Kezelésükről bővebb tájékoztatást kap Adatvédelmi irányelveinben.

Elektronikus ügyintézés

Kategória: Honlap elemek
Megjelent: 2019. június 07. péntek, 10:23
Találatok: 164

Tisztelt Ügyfeleink!

Az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII. törvény (továbbiakban: E-ügyintézési törvény) alapján a helyi önkormányzatok 2018. január 1. napjától biztosítják az ügyek elektronikus intézését az Önkormányzati Hivatali Portálon keresztül. A portál eléréséhez kattintson a képre:

e ugyintezes

Az e-ügyintézési törvény alapján elektronikus ügyintézésre köteles az ügyfélként eljáró gazdálkodó szervezet, költségvetési szerv, köztestület, illetve az ügyfél jogi képviselője. Természetes személy ügyfeleknek a jogszabály lehetőséget biztosít az elektronikus ügyintézésre. Azaz a magánszemélyek papír alapon is benyújthatják a portálon található űrlapokat.

Amennyiben az ügyéhez kapcsolódóan nem talál formanyomtatványt, akkor beadványát az e-Papír szolgáltatáson keresztül terjesztheti be.

e papir logo

Tájékoztató:

pdf